Translate

Τρίτη 2 Ιουνίου 2015

ΔΗΜ.ΣΧ.ΝΙΚΗΤΗΣ

ΤΑ ΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ
Είναι αλήθεια ό,τι, τα δρώμενα, τα προγράμματα, τις δράσεις, τις εκδηλώσεις των σχολείων μου με μια μέρα τη βδομάδα παρουσίας, πέντε σχολεία, εκατό μαθητές (λίγους είχα φέτος), εκατό συναδέλφους, πέντε διευθυντές, δύο συμβούλους ελληνικών και μια σύμβουλο γαλλικών, δύο καινοτόμα προγράμματα και εκδηλώσεις - συμμετοχές σε όλα και, το ξέχασα, το πιο σημαντικό, με ένα blog που προσπαθώ να το ενημερώνω 
καθημερινά, δεν τα προλαβαίνω...
Αξιόλογοι συνάδελφοι, φανταστικές , αξιοζήλευτες δουλειές...
Πολλές ιδέες και σας ευχαριστώ πολύ για ό,τι έχω αποκομίσει.
Ανάμεσα στον πανικό των σχολείων μου, των χιλιομετρικών αποστάσεων, των όποιων πεζών προβλημάτων προκύπτουν από όλα αυτά που σας περιέγραψα, δουλειές ελπιδοφόρες, αισιόδοξες
που δείχνουν όλη την αγάπη των συναδέλφων μου για τα παιδιά τους...ξεπροβάλλουν!
Όταν μιλάμε για τα παιδιά μας, είναι όλα αυτά τα παιδιά που μας εμπιστεύεστε καθημερινά και δε σας έχουμε δει ποτέ!!!
ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ, αναρτώ τη δουλειά, συναδέλφων μου από το Δημ.Σχ.ΝΙΚΗΤΗΣ, μικρογραφία λαογραφικής έκθεσης, της Χρυσούλας Τολίδου και του Γιάννη Χατζηνικολάου
αποτέλεσμα πολύωρης ενασχόλησης...και ωραία έκπληξη καθώς μπαίνεις στην τάξη της Χρυσούλας!