Translate

Δευτέρα 29 Ιουνίου 2015

Bonnes vacances!!!


Soleil - Eté - Vacances - Gifs animés



Στη διάρκεια των δεκαοχτώ χρόνων, της ενασχόλησής μου με τη δημόσια εκπ/ση, των τριάντα οχτώ σχολείων μου ( δυστυχώς είναι δύσκολο, αλλά όχι ακατόρθωτο να έχω στοιχεία για τον αριθμό των μαθητών μου), ήμουν παραλήπτρια πολλών μηνυμάτων, που λόγω των συχνών μετακινήσεών μου και της οικογένειάς μου ( εξαιτίας της δουλειάς μου) δε κατέστη δυνατή η διάσωσή τους (σήμερα βέβαια που η τεχνολογία έχει προχωρήσει φαντάζει στα μάτια μου πολύ εύκολο).
Προσπαθώντας να βάλω σε μια τάξη το υλικό από τις οχτώ τάξεις μου, βρήκα τα εναπομείναντα μηνύματα, ζωγραφιές που με χαροποίησαν πάρα πολύ.
Είναι από τάξεις πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπ/σης...
Εύχομαι σε όλους τους μαθητές μου ένα ξεκούραστο καλοκαίρι και να γυρίσουν το Σεπτέμβρη με γεμάτες μπαταρίες.
Μαζί θα τα πούμε από άλλο μετερίζι το Σεπτέμβρη, μιας και επιστρέφω στη δευτεροβάθμια εκπ/ση.
Δύναμη, ελπίδα, αισιοδοξία...
ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ

Profitez bien de la saison estivale


                         

                                              
                                     http://m-creations.eklablog.com/gifs-animes-ete-c755994